tisdag 24 augusti 2010

En hyllning till hösten

Jag älskar hösten! Det måste nog vara min favoritårstid!! Jag tycker att luften är renande för själen, mörkret är ombonande. Det är så mysigt när det blåser och träden blir gula. The smakar bättre, värmeljusen kommer sig till sin rätt och mysiga härliga tröjor och halsdukar kommer fram! Ingen har nerräkning till semestern utan är nöjda över att vara tillbaka till jobbet (nåja, oftast i alla fall).


Och så får jag använda mina nya skor! Jag tror för övrigt dom bästa skorna jag har är höstskor (och ja dom fungerar lika väl på våren också, men nu är det ju hösten vi pratar om.)

Avslutar med en bild på mina nya fina skor, så att ni som avskyr hösten kan förstå en del av vad jag pratar om.
(bilden är från dinsko.se)

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar