måndag 17 oktober 2011

Livet som vi känner det?

Har fått härliga nyheter både igår och idag! Livet är allt bra häftigt ibland.
Nu är det så att det är inte min nyheter att berätta så jag får helt enkelt lämna det där.
Något jag däremot kan berätta om är att jag har beställt en ny mobil, så spännande är det för mig.
Och på jobbet är allt kanon, jag lär mig nya saker varje dag och har härliga kollegor. Dagarna flyger iväg, tycker det är måndag och fredag mest hela tiden. Det här sammanhanget jag har skrivit om flera gånger innan; så jädrans skönt att få tillhöra något. Att få bidra. Och idag fick jag så mycket lovord att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. På onsdag blir det utbildning i Göteborg, härliga tider. Saknar faktiskt Göteborg en del.
Aja, låt oss hoppas på fler små uppdateringar på bloggen.
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar