söndag 27 juni 2010

Bränd!

Det har varit sol i helgen. Det är trevligt med sol. Särskillt när man har en fin balkong. Så i två dagar har vi suttit på balkongen, jag har skjutit ihop två stolar, och lagt mig med benen uppe på räcket. Detta har resulterat i extremt brända knän!! EXTREMT! Det gör ont att gå, sitta, ligga. Till råga på allt så ska jag jobba både lunch och kväll i morgon och på tisdag. Och det gör ONT! Använde kylgel på jobbet, det var grejer det kan jag säga.
Annars så ska jag in på nya jobbet i morgon mellan jobbpassen. Kolla av lite tänkte jag, se när jag har mitt första pass som jobbcoach! Spännande - jajjemen!!
På tisdag kommer pappa, Elaine och Gudrun till Borås! Ska bli trevligt att ha dem här i några dagar!! Sen börja på nya jobbet. Och sen kommer bästa Hilda på söndag!! Vilken vecka! =)
Hoppas alla haft en trevlig midsommarhelg! Det har jag haft!
Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar