torsdag 17 juni 2010

Så var det sommar!

... men enligt yr.no ska det bli kallt i helgen igen. Typsikt! Kommer aldrig kunna bli brun i sommar. Eller ja, jag blir ju aldrig brun, men kanske lite mindre albino kan jag väl få bli i alla fall??
Annars är det ganska mycket jobb just nu, gick in i juni månad med en klump i magen: hur ska jag få ihop nog många timmar för en i alla fall halvvettig lön i juli? Men det har löst sig ganska bra ändå. Och jag trivs så fanastiskt bra på Scandic! Vilka häliga människor det jobbar där alltså!!
*******************************************************
Jag kom inte längre på det inlägget, det hände grejer! Roliga grejer!! Men jag får berätta mer om det senare!! Men vilken bra dag detta belv för självförtroendet!! =)
Fridens!

1 kommentar:

  1. Men du har ju din bruna ruta på magen i alla fall! ;)

    SvaraRadera