lördag 29 januari 2011

Min (nästa) vecka

Veckan är ju snart slut och den har inte varit så spännande. Så jag väljer att ta nästa vecka istället:
Måndag: Jobb på kontoret i Borås sedan jobb på hotellet heeela kvällen.
Tisdag: Teamdag med mina fantastiska kollegor och sedan jobb på hotellet heeela kvällen.
Onsdag: Möte med min jobbcoach. Jo det är snart, jag ska ha en jobbcoach! Ska bli så spännande! Då måndagen och tisdagen ser ut som de gör så misstänker jag att kvällen inte kommer innehålla så mycket spännande.
Torsdag: Jobb på kontoret i Göteborg. Sedan jobb på hotellet.
Fredag: Jobb på kontoret i Göteborg och på kvällen är det ju På Spåret!
Lördag: 30års kalas/fest/middag eller vad de nu har valt att kalla det.
Söndag: Efter att ha dubbeljobbat tre dagar så tror jag nog att jag vill ligga i soffan.
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar