tisdag 5 april 2011

Puckspel

Det är SMfinal i hockey. Let´s go Skellefteå!! Jag hoppas de tänker fortsätta att spela som de gjorde i dagens andra period, annars är det kört. Annars jobbar jag en hel del på hotellet just nu, därav dålig uppdatering på bloggen. Har sökt en del jobb som jag är riktigt sugen på! Och nu skiter jag i möjligheten att bli besviken: nu hoppas jag verkligen på i alla fall två jobb! I want them bad!! Gick in en sväng på gamla jobbet idag, hade tur att några av Göteborgskollegorna var där. Det var fantastiskt roligt. Samtalet hamnade på hockeyspelare. Sofia som vill vara med i samtalet säger "Någon är ju med i en shamporeklam" Amelia & Julia: "Ååååh, det är Henrik Lundqvist, han är snygg" Sofia ser otroligt förvirrad ut. Amelia: " I vanliga fall är han sjukt snygg. Ja, alla har ju rätt till ett misstag." Skönt att du är så förlåtande Amelia. Sofia igen: "Sen finns det Sundin" Maria hoppar in i samtalet (Sofia körar in halvägs in i meningen): "JAA! Precis! Tvillingarna Sundin" Jag och Amelia bryter ihop. Det är underbart att de försöker vara engagerade för vår skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar