lördag 7 maj 2011

Sjukstugan är över

God lördag läsare!
Idag är det lördag. Vaknade upp fullt övertygad om att det var fredag. Gårdagen gick nämligen i soffans tecken. Sambon har varit sjuk sedan i onsdags och igår var det min tur. Jag har aldrig haft så ont i halsen som jag hade igår, kunde nästan inte prata förän på kvällen. Så dagen spenderade i soffan men täcke, mjukisbyxor, tjocktröja och tjocksockar. Jag skulle gentligen jobba igår. Chefen blev sterssad då jag ska jobba hela helgen och det är mycket att göra. Men som jag sa till henne, jag har inte råd att vara sjuk så det är lugnt jag är tillbaka i morgon. Som tur är så är min kropp på samma linje, idag är det vara en vanlig förkylning, lite snuva och lagom hes. Kan helt klart jobba, men hoppas jag kan gömma mig i disken stora delar av kvällen. :)
Annars så rullar livet på. Vi har en himlans massa kanaler nu, konstigt nog är det inte något bättre utbud av saker att se ändå.. himla underligt. Däremot kunde jag se en otroligt dålig kärleksdravelfilm med Hillary Duff i morse. Det hade jag inte kunnat göra innan vi skaffade oss en himla massa kanaler. Sambon är ute och ska gå Linnemarsen, man betlar pengar för att gå över fyra mil. Jag fattar ingenting. Men det är säkert roligt.
Nej det var en himla massa av inget vettigt det där.
Ha en härlig helg!
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar