fredag 7 maj 2010

"Ni kvinnor klagar på att föda barn...

... men då ska ni veta hur det könns när en man är ritkgit ritkgit förkyld!"
Kommer ni ihåg den reklamen? Så har de varit hemma. Det är synd om om Tony. Han har varit sjuk heeela veckan. Syyynd om honom ! Okey, det har faktiskt varit synd om honom på riktigt! Han har varit väldigt sjuk (och lite ynklig, men på ett gulligt sätt då). Men som tur är är han nu på bättringsvägen. Så nu åker jag på jobbet!
Trevlig helg på er som har det! Ha ett härligt fredagsmys!
Fridens!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att dom måste få lite uppassning ibland också =) Iallafall min karl är så himla gullig när han är sjuk, ber inte om något och blir hur glad som helst när jag passar upp på honom. Det är det minsta jag kan göra när han står ut med mig varje dag. Haha.

    SvaraRadera
  2. Haha!! Ja, jag brukar tänka likadant, just för att han står ut med mig. ;)

    SvaraRadera
  3. Tack gumman, jeg elsker deg!

    SvaraRadera
  4. Minns den reklamen mycket väl. Erik visade mig den när Elvira var nån vecka gammal och han var förkyld. Inte det minsta gulligt tyckte jag...

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag kan förstå din... ska vi kalla det frustration över hans uttalande. =)

    SvaraRadera