fredag 3 december 2010

1. Presentera dig själv

Julia är namnet. 26 jordsnurr (det vill säga gammal nog att minnas Bullen). Är Boråsbo, men norrlänning i själ och hjärta. Jag är född och uppvuxen i guldsamhället Boliden (ligger i Västerbotten för ni som inte vet det). I Boliden roade man sig med idrott (ishockey, fotboll, längdskidor eller innebandy) eller musik. Jag spelade fotboll och innebandy, var absolut ingen stjärna men jag försökte i alla fall. I ärlighetens namn så tyckte jag det var roligare att bygga sandslott när det fanns tillgång till sand. Eller ja grus. Men ändå. Så jag spelade även musik. Så det gör jag fortfarande. Gitarr närmare bestämt.
Sen så gillar jag att fotografera, jag är faktiskt ritkgit bra på det. Jag är även utbildad till personalvetare. Och jag har svarat på frågan "och vad gör en personalvetare?" ungifär lika många gånger som "varför flyttade du till Borås för?".
Och jag flyttade till Borås för kärleken! Och för att här finns Pinocchio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar