tisdag 14 december 2010

Min dag

Jomen idag har varit en ganska lugn dag.
07.00 Jag vaknade (var ritkgit seg i morse och för en gångs skull fick T kämpa för att få upp mig. Det brukar vara tvärt om så:)
07.40 Jag stiger upp
08.15 Jag tar som vanligt 2:an ner till stan, gick till jobbet från södra torget.
08.30 Dagens första kaffekopp är i min hand!
09.00 Mitt första möte behagar att inte dyka upp. Så jag gör annat
10.15 Mitt andra möte behagar även hon att inte dyka upp, men jag hade så mycket annat att göra att jag upptäckte det 15 min efter hon skulle ha varit där.
11.00 "Utvecklingssamtal"
12.00 Lunch från Jennys.
13.00 Möte med en härlig deltagare som kommer! =)
14.00 Möte med härliga kollegor!!
16.00 Ringer handläggare, mailar handläggare, mailar kollegor.
17.00 Går mot Södra torget, pratar med underbara Emma när jag väntar på bussen
17.15 Bussen kommer!
17.29 HEMMA
17.45 Fil till middag. Det var länge sedan sist!
18.15 Börjar fixa med nya klänningen som behvöer sys om.
20.05 Det tog mycket längre tid än jag trodde att sy om klänningen men nu är den klar.
20.42 Skriver en lista om vad jag gjort idag.

2 kommentarer:

  1. ok fråga ett vad är jennys?
    vad är det för klänning o varför måste den sys om?

    SvaraRadera
  2. Många frågor på dig. ;)
    Jennys gatukök (aka vår närmsta granne på jobbet) lunch med 33cl dricka 55:-, bra grejer.
    Två: min julafton, juldags och nyårsaftonsklänning.
    Tre: den hade ett innerlinne som var lite litet för mig, så det behövdes lite ändringar.

    SvaraRadera