torsdag 10 mars 2011

Bloggdöd?

Ja i några dagar i alla fall.


Helgen gick åt, jag jobbade. Då sambon var bortrest så passade jag på att se alla avsnitt jag inte sett av How I met your mother och romantiska komedier. Kan passa på att tipsa om Letters to Juliet, amerikansk tjej som hittar ett gamlat brev, träffar tanten som skrev brevet och hennes snygga barnbarn (som självklart är britt) ja och så vidare. Absolut inget mästerverk men helt klart värt tiden i alla fall för mig som är sucker för kärleksdravelfilmer.


Sen såg jag även Burlesque. Christina Agulera och Cher. Dans, intriger, snygga killar (McSteamy hallå!), sång och helt fantastiska kläder. Jag vill bara flytta till LA och jobba på Burlesqeklubb! Och om inte allt det låter lockande, se filmen bara för att den har så fruktansvärt snygg framsida:

För övrigt så är det ju otroligt att Cher fortfarande kan sjunga, hon kan ju knappt röra munnen. Men hennes röst kan jag absolut inte klaga på.

Om åtta dagar åker jag till Uppsala! Längtar som en tok!!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar