torsdag 24 mars 2011

Skämmes så dålig uppdatering.

Uppsala var härligt:
kalas- inte för att jag kände födelsedagsbarnet
vin- kommentarer känns överflödiga
tacos- det var ju fredag, även i uppsala
en hel massa avsnitt av nya serien Off the map- inte så imponerad i början. Vi kunde som räkna ut varje twist (NEJ vi har inte sett för mycket serier)
mojito- godaste drinken? Jag vet att du inte håller med Hilda.
SMfinal i bandy- inte för att vi tittade men det fanns nog många andra som hade det härligt i Uppsala den dagen)
nördprat om sånadära natursaker- läs: fackspråk (alltså latin) om vetrinärgrejer. Jag fick ständigt påminna mig om att jag är bra på andra saker och och att naturgrejer aldrig varit min starka sida. Och det var inte så mycket nördprat heller för den delen. Och när det väl var var Hilda vänlig nog att förklara det på "vetrinär för beteendevetare".
skratt- även här känns kommentarer överflödiga
älskade Hilda- ingen tid i världen kan förändra något, när vi sitter där är det som igår vi gick på gymnasiet och umgicks varje dag.
snöstorm- fredagen på stan var inte rolig
solsken- jodå, även om vi stängde ut den hela lördagen då vi hade seriedag. På söndagen njöt vi dock av en prom ute i solen.
Pirathunen- fundera på den du.
Grym lördagsbrunsch- pancakes, scones, färskpressad juice. Mmmm!
Once more, whit feeling- vet du inte vad det är? Har du missat musikalavsnittet av Buffy? Det är helt klart en klassisker!

I övrigt har jag idag varit en fantastisk sambo och bakat till Ts möte på jobbet i morgon. Så snäll är jag. Självklart har jag bullpåsar till svägerskan också. Jag provade idag en ny sak: krossad blockcholkad i bullarna. GOTT!

Avslutar med Skellefteå för faaan! Kom igen nu!!

Fridens!

1 kommentar:

  1. Jag gillar Mojito. Med sockerlag i. Ganska mkt sockerlag i. Så det så!

    Och veterinärgrejerna är det veterinärer och typ vet studs som hänger med på. Så det har inget med naturvetenskap att göra! Bara en väldigt liten och normalt insnöad kår! =)

    TACK för i helgen!! Det är tomt här nu... :(

    LOVE

    SvaraRadera