onsdag 22 juni 2011

Och här kommer alla känslorna på en och samma gång

Igår åkte jag till Göteborg för att träffa mina gamla jobbcoachkollegor. Det var en kväll full av skratt!
Men så på bussen så kände jag något annat. Då insåg jag att vi kommer inte ses i morgon på jobbet, jag saknade dem. Och den känslan slog mig helt plötsligt, bara från ingenstans. Jag insåg att människan är fantastisk, för jag har förträngt allt detta för att orka med att inte ha någon plats, att sitta hemma och söka och inte komma någon vart.

Framförallt fick jag massor med energi från dessa fantastiska människor. Jag kände att jag är värd ett jobb med fantastiska kollegor. Jag fick för första gången på länge känna att jag haft tur sedan examen, tur att jag fått lära känna dem.
För första gången på länge kände jag att det kommer faktsikt gå vägen. För att jag är värd det, för att jag kan.

tack för igår, ni gjorde mer än ni kan ana!

'



Kom ihåg att ta hand om varandra!

Fridens

2 kommentarer:

  1. Du är fin och rar och underbar Julia! Ses i februari om du kommer få ledig från det grymma jobbet du har då;) Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Åh Jullan, du är så gullig! Vi ses väl snart igen hoppas jag?!

    SvaraRadera