tisdag 14 juni 2011

Saker som händer


Jag hade en fantastisk helg i Stockholm! Vänner, mat, världens sötaste tjej, vin, ostar, god banankaka, mysigt café, värme. Ja vad mer kan man önska sig? Lördagen spenderads hos Vickan och Daniel. Eller ja kanske inte ritkgit, men vi gick förbi deras hus och jag lärde busungen "prinsessvinkningen". Något ska man ju bidra med. ;)

Endast 56 minuter försenade på vägen hem, härliga SJ.

Vardagskänslan slog nog till lite väl hårt när jag väl var hemma, det var måndagmorgon och jag hade ingen stans att ta vägen. Att först ha helgbesök ena helgen och sedan fyra dagar senare åka iväg på besök gjorde att jag glömde bort den där "arbetssökandedetaljen". Jobbsökandet har blivit lidande och jag har ingen inspiration. Förhoppningsvis infinner den sig i morgon! Det måste den!! Ska i alla fall jobba några kvällar på hotellet vilket alltid är roligt.

Nog tjat om tråkiga saker. Att tänka på det hela tiden är nog just nu. Jag kan även tillägga att fotobloggen har fått några nya bilder. Bjuder på en liten förhandsvisning här som avslutning.

Kan det vara så att min vän har världens finaste tjej? (Blogger driver mig till vansinne, jag kan inte lägga bilden sist så därför är den överst i inlägget...)

Fridens!

1 kommentar: