måndag 21 februari 2011

Dagen D


Om tjugofem dagar är jag hos Hilda! Som jag längtar!
För övrigt så jobbade jag idag för första gången sedan jag fick beskedet. Jag visste inte hur det skulle kännas. Ingen var mer förvånad än mig när det faktiskt kändes bra. Ur ett företagsperspektiv så förstår jag ju varför jag inte kan stanna kvar. Så ja, idag kändes det bra att gå dit och göra mitt jobb. Sen kanske vi inte ska prata om hur mycket jag kommer sakna mina kollegor. Dom är utan tvekan helt fantastiska!!
På torsdag är det sista Göteborgsdagen, måndag sista dagen i Borås. Men innan jag steg upp idag så bestämde jag mig för att nu kör jag framåt! Eventuella misstag, felsteg och så vidare får vara i det förgångna, jag vill gå in mot våren med positiv energi!! Och jag kan säga att ha en resa till Hilda inplanerad hjälper verkligen.
Fridens!

4 kommentarer:

  1. Jag har några frågor inför planeringen av helgen H.
    1. Hur ställer du dig till friskluftsaktiviteter? (Fika inkluderas självklart i förekomna fall)
    2. Äsch. Jag hade bara en fråga.

    SvaraRadera
  2. Det enda är att jag bara komma h ahandbagage så det är ju frågan om jag ska prioritera friskluftsskor eller dansskor?

    SvaraRadera
  3. Hahandbagage lät ju iofs väldigt roligt! Men jag förstår. Fnular vidare med schemaplaneringen.

    SvaraRadera