måndag 7 februari 2011

Den här månaden

Ohoj!
Den här månaden alltså: FEBRUARI har inneburit/ska innehålla:
en 30års fest. Men jag var ju sjuk, och sen så visade det ju sig att det var en bröllopsfest (läs förra inlägget, är fortfarande bitter).
jobb på kontoret.
hårklippning (vet inte hur och har ångest och har lite lust att sätta mig på ett flyg till kusin och böna och be henne ta hand om mig)
besök från hjärtvännen! LÄNGTAR
bokning av biljett till Uppsala! Och hem också, såklart.
jobb på hotellet (som exempelvis i morgon, ska jobba minst 14 timmar och jag är forfarande inte helt kry, kommer bli toppen)
möten med min coach! Jag är så sjukt peppad!!
Sen tror jag inte att jag har något mer inplanerat... Det kändes lite... Aja det kommer säkerligen att fyllas på med både det ena och det fjärde.
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar