onsdag 7 april 2010

Dan före....

... Erikas ankomst! Så det har gjort dagen till städdag. Men dagen började med att jag hämtade en förstoring på ett mycket härligt foto på min morfar:
Jag älskar verkligen den här bilden!!

Min morfar var en fantastisk morfar!! För mina bröder var han så mycket mer än bara det. Ena broderna har faktiskt tatuerat in hans porträtt på benet, ser framemot att se tatueringen i verkligheten. Men jag minns hur stort tomrummet i mig var medans jag fortfarande gick på Bolidenskolan, för han brukade ofta gå förbi skolgården när jag hade rast och stannade alltid för att prata.
Säkert är det att säga att Tage är en otroligt saknad man!! Det känns skönt att ha bilden på honom hemma, den skänker mig mycket glädje!

Och i morgon kommer Erika. Känns som shopping står högst upp på listan. =)

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar